Kennismaken

Ervaringen

IMG_5269

Ouders typeren Die Heenetrecht als een fijne plek. Door structuur, rust en regelmaat wordt een veilige, warme sfeer gecreëerd waarin alle kinderen tot hun recht komen.

Wij delen graag de ervaringen van ouders en leerlingen.

“Ik vind dat de school vooral het persoonlijke aspect hoog houdt. Je bent op deze school geen nummertje, maar echt een persoon, dat maakt deze school vertrouwd!”

Marja Scheurwater (moeder van lln in gr 3 en 8)

“Die Heenetrecht is een school waar iedereen welkom is.Respect staat boven aan de lijst, en dat is wat ik ook zo ervaar.De kinderen krijgen les in een omgeving waar ze het beste uit zichzelf kunnen halen. Soms is het nodig dat een kind meer uitdaging nodig heeft. Door de soepele en open communicatie met de leerkracht is het ook mogelijk om dat het kind aan te bieden.

Daardoor wordt elk kind individueel geholpen om te groeien op zijn of haar niveau. Wat daardoor een grote positieve uitwerking heeft op het kind zelf. We zijn nu bijna 7 volle schooljaren verbonden aan deze school. Als ik opnieuw voor de keuze van het kiezen van een school zou staan, dan zal deze school opnieuw mijn voorkeur hebben.”

Wendy Pool

“Woorden die ik bij Die Heenetrecht vind passen zijn: doelgericht, eenheid, regelmaat, teamwork, creatief, hecht en talent.”

Petra Vroegop

“Een fijne dorpsschool die aanvoelt als familie! Juist dat stukje extra aandacht dat een kind soms nodig heeft wordt op deze school met liefde gegeven. Doordat alle medewerkers en leerlingen elkaar goed kennen, geeft dat een veilige en vertrouwde basis voor zowel leerlingen als hun ouders!”

Johanna Pronk

Maak kennis met ons team

Op Die Heenetrecht werkt een enthousiast betrokken team, waarin iedereen zichzelf kan zijn.

Aanmelden kennismaking

Wil je meer weten over onze school? Dan nodigen we je van harte uit voor een kennismakingsgesprek en een rondleiding.

Onze missie en visie

Op onze school creëren we kansen voor leerlingen. Kansen op een gelukkige en succesvolle toekomst.